Translate

fredag den 25. september 2015

Nyt hus !!!!!!


Som titlen siger så er vi flyttet i eget hus !!! 

Det er en skøn fornemmelse at være herre i eget hus igen.

Vi glæder os til sommer hvor vi efter 3 år i lejlighed endelig kan sidde ude og spise igen og grille når vi har lyst. 
Jeg har sagt til Kristina at næste år blir vi de mest solbrændte i hele Anderstorp 😉 
 
Anton nyder " sin" have ❤️




Jeg har plantet eller sat hedder det vel en masse løg som gerne skulle kikke frem til foråret.
Alt lige fra tulipaner til pinseliljer.....nøj jeg har savnet at ha et lille stykke med grønt at gå og pusle i. Jeg har advaret Peter om at der blir et " kruk helvede" af en anden verden. Jorden her er vist ikk noget at råbe hurra for ( i følge de forige ejere) så må det jo blive krukker i vildskab.

Kristina er ligeglad med alle mine blomster, bare hun får en trampolin og et badebassin, så er hun tilfreds.


Der er sket rigtig meget det sidste stykke tid, både glade ting men også triste ting.
Vi ka starte med en rigtig dejlig sommerferie i Danmark i et skønt skønt sommerhus. 
Vi holdt et brag af en fest for vores 3 skønne unger dom jo nåede nogle milepæle i deres liv

Kristina fyldte 10 år og går nu i 4. Klasse....hvor blev tiden lige af ??

Jonas fyldte 18 år....igen hvor blev de sidste 18 år af?

Maria blev student 🎉 Fame godt klaret....ka ikk helt forstå at hun nu er færdig på gymnasiet 😳

Da vi var i dk holdt vi som skrevet en ( i vores øjne) fed fest for hele familien. Massere af mad og drikke og en masse snak og grin over hele linjen


Dejlig dag/ aften


Vi var også ude at spise sammen med mor og far, Dennis, Trine og Axel på Sæbys bedste restaurant..... JACOBS FISKERESTAURANT!!!! Den ka klart anbefaledes 


---------------------

Det var vist alt for denne gang. Håber at dette blog indlæg kommer frem da min blog har opført sig underligt ret længe nu??? Har ikk ku komme ind hverken at lave nyt i sælg eller læse de forige indlæg. Mystisk men nu prøver jeg.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar