Translate

fredag den 13. september 2013

Dette er dagen hvor jeg starter som blogger

denne blog vil komme til at handle om min hverdag sammen med min familie og min dejlig hund.

min familie er: 

Peter min mand <3 han arbejder som Skorstensfejer.


Maria min datter <3 hun er 17 år og går 2. år på gymnasiet




Jonas min sön <3 han er 16 år, han går også på gymnasiet, et opläsningsår



Kristina min datter <3 hun er 8 år og går i 2.klasse.


Vi har verdens dejligste hund der hedder Anton. Han er 4 år og er BIH ( Best In House) og verdens mester i at väre sofahund ;) Anton er en Berner Sennen og det er ( i vores verden) den skönneste og smukkeste hunderace der findes.

-----------------------------------------------------------------------------------



Maria og Jonas går begge på Gislaved Gymnasie.

Maria går på den linje der hedder ESTET


det er en linje fyldt med musik sang og dans.
I mit hoved forstiller jeg mig at det er lidt ligesom filmen FAME, fordi hun tit fortäller at de bryder ud i sang og dans i kantinen.

Jonasgår på en anden linje lige pt


men når han har gået her et års tid så fortsätter han på den linje der hedder



kristina går på Töråsskolan i Anderstorp

1 kommentar:

  1. Hold nu kæft mand.... Du må da virkelig kede dig :) Kom du hellere til DK og besøg mig :) <3
    Knuuuuuuus fra din søs

    SvarSlet