Translate

tirsdag den 4. november 2014

Første indlæg på ipaden

det er længe længe siden jeg ar skrevet noget som helst ka jeg se på datoen....jeg er vist ikk den sore blogger. dog nyder jeg at løse og følge med i de andre blogs som jeg følger. var jeg dog bare så standhaftig som dem.

ved ikk helt hvor jeg ska starte hende da der i løbet af det sidste år er sket vildt meget, men jeg ka strte her i sidste uge hvor der jo var halloween og self sku pigerne lave græskar
kristina hader at røre ved det indeni....urggg ulækkert sagde hun

så til sidst måtte storesøster ta over igen...eller havde vi ikk fået noget græskar
endelig blev han færdig. en flotte fyr

vi var også til haloween tamtam inde i gislaved og pigerne havde pynet sig til lejligheden


lidt uhyggelige tøser jeg havde med i bussen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar